Het forum

Dé plek om over Libero’s te discussiëren!

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

[gezocht] Subaru logo achterklep KJ versie

Iemand die dit logo nog op de plank heeft liggen?

Bij de KJ is dat toch ook een 'platte' sticker? Of bedoel je het SUBARU-logo rechts op de klep, die is volgens mij wel in 3D.

Volgens Amayama is het SUBARU-embleempje nog leverbaar: https://www.amayama.com/en/part/subaru/793012600
Je zou dus bij een Subarugarage kunnen vragen of ze onderdeelnummer 793012600 nog kunnen leveren, dan weet je ook meteen de prijs.

De 'platte' stickers zijn misschien ook nog te krijgen, maar de Europese nummers heb ik zo snel niet bij de hand. Ze zijn eventueel ook na te maken, als je een foto hebt van een origineel met een lineaal ernaast dan ken ik wel iemand die dat kan.

 

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.

Het gaat om het Subaru logo rechts, in 3D dus.

Vandaag een onderdelen catalogus gescoord.

Nog opzoeken of de sticker, die rechts op de klep zit, er ook in staat.

Over stickers gesproken: is de originele striping, op de zijkant van de KJ, nog te koop?

Ja, precies, die in 3D zou nog leverbaar moeten zijn via de garage denk ik. En anders zul je hem uit Japan moeten importeren.

Ah, kijk, een eigen onderdelen catalogus is best handig denk ik.

Als je dezelfde hebt als mij (zo'n bruin boek met een KJ op de voorkant), dan kan je de stickers op de achterklep op bladzijde 3-E06 en en de striping op 3-E09 vinden. De 'illustrated index' voorin maakt het snel opzoeken van onderdelen vaak ook gemakkelijker.

Of die striping nog verkrijgbaar is weet ik niet, ik zou een mailtje naar een Subarugarage sturen met de onderdeelnummers die je in de onderdelencatalogus hebt staan. Als ik zo een paar nummers van de striping in Amayama invul staat er 'permanently out of stock', dus ik acht de kans niet groot dat die nog leverbaar zijn, maar je weet maar nooit.

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.

Ja, dat bruin witte boek inderdaad.

 

 

If Dutch is not your language, you can switch to English with the language switcher below.