Het forum

Dé plek om over Libero’s te discussiëren!

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: VoorstellenIk ben SubieLibero
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Ik ben SubieLibero

Ik houd de website en de Facebookpagina in de lucht.

Het forum is een nieuw experiment. Eens kijken hoe dat gaat en of het werkt.

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.

Beste SubieLibero,

 

Al langere tijd heeft de Subaru Libero mijn aandacht. M.n. de FA. Dit vanwege het doorzichtige dak.

Ik ben er op naar zoek. Hoeft van mij geen supergaaf model te zijn. Juist niet. Het eraan sleutelen / reviseren /opknappen is nog het leukst. Ik zie dat ze te koop zijn in vooral Duitsland en Italië.  Maar in Nederland zie ik weinig aanbod.

 

Hulpvraag:

Weet jij er één te koop hier? Dan zou ik dat op prijs stellen. Ik wil je de moeite / kosten vergoeden.

Groeten,

 

T. Schneiders

E-Mail; (verwijderd door SubieLibero)@hotmail.com

 

 

 

 

Citaat van Gast op 24 mei 2020, 22:27

Beste SubieLibero,

 

Al langere tijd heeft de Subaru Libero mijn aandacht. M.n. de FA. Dit vanwege het doorzichtige dak.

Ik ben er op naar zoek. Hoeft van mij geen supergaaf model te zijn. Juist niet. Het eraan sleutelen / reviseren /opknappen is nog het leukst. Ik zie dat ze te koop zijn in vooral Duitsland en Italië.  Maar in Nederland zie ik weinig aanbod.

 

Hulpvraag:

Weet jij er één te koop hier? Dan zou ik dat op prijs stellen. Ik wil je de moeite / kosten vergoeden.

Groeten,

 

T. Schneiders, Eindhoven

E-Mail; Titus_Schneiders@hotmail.com

Hallo,

Gisteren heb ik je een e-mail gestuurd. Het kan zijn dat hij in je spam-box terecht is gekomen.
Vanwege een enorme vloed aan spamberichten heb ik het plaatsen zonder account maar even uitgezet. Als je mijn e-mail niet hebt ontvangen of niet kan vinden, kan je mij eventueel ook een mailtje sturen via info@subaruminibusclub.nl.

- SubieLibero

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.
 

If Dutch is not your language, you can switch to English with the language switcher below.