De winkel is tot nader order gesloten.

Algemene voorwaarden

Laatst bijgewerkt op: 5 december 2019

1. Definities
Aanbod: de producten die je kan kopen in de winkel.
Herroepingsrecht: het recht om je bestelling zonder reden terug te sturen.
Bedenktijd: de tijd die je hebt om aan te geven dat je het product wilt terugsturen.

2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken
Dit is de winkel van de Subaru Minibus Club Nederland.

2.1 E-mailadres:
info@subaruminibusclub.nl

2.2 Postadres:
Subaru Minibus Club Nederland
[…]
[…]

2.4 Sociale media:
www.facebook.com/SMBCNL

2.5 Nummers:
KvK-nummer: […]
BTW-nummer: […]

3. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je in deze winkel iets koopt of hebt gekocht. Ik probeer deze algemene voorwaarden duidelijk te vermelden tijdens het bestellen van onderdelen. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle producten in de winkel.

4. Het aanbod
Op de website is vermeld hoe je iets kunt kopen, hoeveel elk product kost en of je het kan retourneren. Als de prijs die op de productpagina staat niet klopt, dan is dat mijn schuld.

5. De overeenkomst
5.1 De winkel is met een SSL-verbinding beveiligd.

5.2 Zodra je iets besteld, ontvang je een bevestiging per mail. Verdere updates rondom je bestelling ontvang je ook per mail.

6. Herroepingsrecht
Een product kan je binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, een reden is niet nodig.

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd
7.1 Als je je product ontvangt, maak de doos dan voorzichtig open. Als je niet tevreden bent met het product kan je het product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, voor meer informatie over retourneren zie: https://subaruminibusclub.nl/winkel/retourneren/.

7.2 Zorg ervoor dat het product goed verpakt is zodat hij heel aankomt. Het aankoopbedrag wordt niet teruggestort als het onderdeel zichtbaar beschadigd/gebruikt is. Je kan de originele doos gebruiken om het product terug te sturen. Als je de originele doos niet meer hebt mag een eigen doos ook.

8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren
8.1 Als ik de retourzending heb ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort op je rekening.

8.2 Terugbetaling kan niet plaatsvinden als de geretourneerde artikelen door de klant zichtbaar gebruikt en/of beschadigd zijn en deze beschadigingen verkoop van het artikel onmogelijk maakt.

9. Verzendkosten bij retourneren
De verzendkosten moet je zelf betalen.

10. Wat je niet kunt retourneren
Downloads kan je niet retourneren.

11. De prijs
11.1 De prijs die bij een product staat is de prijs die je voor dat product betaalt.

11.2 Alle prijzen zijn inclusief btw.

11.3 De verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen. Retourkosten zijn voor jouw rekening.

12. Nakomen beloftes en garantie
12.1 De artikelen in de winkel worden door mij gemaakt. Als er iets aan de hand is met een artikel, dan los ik dit graag voor je op.

12.2 Op alle producten geef ik 5 jaar garantie, hier vallen productiefouten onder. Als je zelf iets beschadigd of kapot maakt, dan valt dat niet onder de garantie.

13. Bezorging en uitvoering
13.1 De Facebookpagina, website en de webwinkel horen allemaal bij mijn Subaru-Libero-hobby. Het verzenden van pakketten doe ik in mijn vrije tijd. Als je een product bestelt dan doe ik die meestal de volgende dag op de post, aangezien het een hobby is duurt het soms wat langer, maar ik zorg ervoor dat ik pakketten binnen 5 dagen op de post doe.

13.2 Als je bij producten ‘op voorraad’ ziet staan kan je ze bestellen. Als ik een fout heb gemaakt en het product om wat voor een reden niet kan leveren, dan zal ik je daarvan via de e-mail op de hoogte stellen. Vervolgens kunnen we overleggen wat je wilt: je kan wachten totdat ik het weer in voorraad heb of ik kan je geld terugstorten. 

13.3 Als jouw bestelling in de post kwijtraakt of beschadigd aankomt, dan is dat voor mijn rekening. Neem contact met mij op, dan los ik het op.

14. Betaling
14.1 Betalen kan met een betaalverzoek of een bankoverschrijving.

14.2 Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het zo snel mogelijk weten via de mail.

15. Klachten
Als je een klacht hebt kan je mij altijd e-mailen. Ik antwoord op alle mails die ik ontvang. De e-mail controleer ik zo nu en dan, ik antwoord meestal binnen een dag, uiterlijk binnen 3 dagen.

16. Veranderingen in de algemene voorwaarden.
Als de algemene voorwaarden veranderen komt dit op deze site te staan.

 

If Dutch is not your language, you can switch to English with the language switcher below.