Het forum

Dé plek om over Libero’s te discussiëren!

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Gezocht achterlicht of te leen voor een middagje omstreeks Amsterdam (voor de APK)

Hoi allen!

Helaas is dit voorjaar mijn achterlicht kapot gereden. Ik kon mij al niet voorstellen dat ik het zelf had gedaan, maar wist ook niet waar het gebeurd was. Deze week kwam de winkelheigenaar onder mijn oude huis naar me toe om zijn excuses aan te bieden. Hij had het dus gedaan.

Enfin.

Ik heb bij dealers geen succes nog.

Wie zijn linkerachterlicht voor een midagje kan missen bij Amsterdam in de buurt, zou mij erg helpen! Dan kan hij in ieder geval door de APK en heb ik meer tijd om een licht te vinden of te repareren.

Ook tips waar ik er aan een zou kunnen komen zijn zeer welkom!!

Ha substenoo, ik heb even een linkje naar dit draadje op de Facebookpagina gedeeld. Dan is het bereik wat groter denk ik.
Je hebt een tweede generatie Libero (vanaf '93), of niet?

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.

@substenoo Kijk hier eens, vaak moet je wel snel zijn hiermee: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/subaru-libero-rueckleuchten/2600973622-223-13195

 

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.

Helemaal te gek SubieLibero ;).

Hij wordt als het goed is morgen op de post gedaan.

Heel veel dank!

 

 

Mooi, geen dank! Succes met de installatie: één schroef bovenaan het achterlicht en één stekker, binnen 5 minuten ben je klaar!

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.
 

If Dutch is not your language, you can switch to English with the language switcher below.