Het forum

Dé plek om over Libero’s te discussiëren!

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

GEZOCHT: tank vlotter

vroeg me af of de tank vlotter van de justy 1 hetzelfde is. Dit was toch toen dezelfde ondebouw?

Dank voor een tip, is vervelend om nooit te weten hoeveel brandstof je nog hebt

 

groeten,

 

Alex

Ha Alex,

De vlotter kan je volgens mij nog nieuw bij de garage bestellen, ondernummer is: 85111TA020. Ik heb even in mijn mail gezocht en hij kostte in 2020 €46 inclusief BTW, daar zit een complete nieuwe vlotter en afdichtingsrubber bij.  Duurde wel een half jaar voordat ie binnen was bij, had bijna het idee dat ze hem speciaal voor mij nieuw zijn gaan maken. Misschien hebben ze er wat meer in voorraad nu.

Draai die moertjes waar de vlotter mee vast zit trouwens heel voorzichtig los, zelfs als er weinig tot geen roest meer op zit en je ze er voorzichtig afdraait kunnen ze afbreken (vraag mij niet hoe ik dat weet...).

Ik weet niet of de vlotter van de Justy hetzelfde is. De tank van een Justy is behoorlijk anders dan die van de Libero volgens mij.

Tweedehands zou ik zo niet zo snel iets weten. Je zou deze websites kunnen proberen:

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.
 

If Dutch is not your language, you can switch to English with the language switcher below.