Het forum

Dé plek om over Libero’s te discussiëren!

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: ShowroomLaatste foto's Dooske
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Laatste foto's Dooske

Zoals een buurvrouw aangaf: "Snoezig en toch hardstikke stoer" 🙂

Geüploade bestanden:
  • Je dient in te loggen om toegang te hebben tot bestanden.

Ongelofelijk wat een verschil goed schoonmaken maakt hé! Zelfs de vloermatten zijn best netjes nog.

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.

Je busje ziet er inderdaad super netjes uit! Deze witte uitvoering met zwarte bumpers doet mij trouwens altijd denken aan de Elcat Cityvan. ?

 

Geüploade bestanden:
  • Je dient in te loggen om toegang te hebben tot bestanden.

Ha die SubDomingo 🙂

Had nog nooit gehoord van die CityVan maar dat wordt zeker een volgend project!!!!! Erg jammer dat het electrificeren in Belgie zo waanzinnig moeilijk/onmogelijk is want anders zou dat op termijn best eens een lange toekomst voor Dooske kunnen bieden. Heb recentelijk begrepen dat exporteren naar NL, daar ombouwen en dan weer importeren wellicht een oplossing is maar dat gaat me voorlopig toch wel iets te ver en Dooske's motortje loopt nu weer helemaal perfect...

Net naar https://www.youtube.com/watch?v=q-RWW3vOSUU zitten kijken en met een actieradius van een 50 KM kan ik perfect een dag toekomen. Uiteraard moet ik dan wel the sound van een 1.2 Subaru 3cuyl opnemen en afspelen maar dat biedt dan weer perspectief bij zebra's en verkeerslichten (Zie launchcontrol voordelen bij The Grand Tour 🙂

Vroom!

Die Elcats vind ik ook echt prachtig. Voorlopig bouw ik mijne ook niet om, want het motortje in die van mij loopt ook weer mooi 😉 . Ik zou trouwens niet weten hoe lastig het is om een elektrische ombouw hier te laten keuren.

Hier Sjefke, nog meer leuke filmpjes, deze keer in Zweden. Ik versta er echt niks van, maar gewoon het beeld is al meer dan genoeg 🙂 .

Deel 1: https://www.youtube.com/watch?v=C2Ld6mToNzc

Deel 2: https://www.youtube.com/watch?v=_Lgz4iV18aI

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.

Die laadkabel in deel 2 is geniaal!

@dennis ja, die laadkabel zit bij de Elcat in zo'n laatje die je uit de bumper kan klappen. Echt een geniale oplossing als je het mij vraagt, super simpel eigenlijk, maar wel heel praktisch als ik het zo zie. Het heeft ook wel iets knulligs ofzo, ik weet niet, ik vind het wel komisch.

Die kabel zit ook vast aan de Subaru, dus die heb je altijd bij je. En, het laatje past ook helemaal in het ontwerp, het valt niet op zeg maar. Ik bedoel, als je dit zo ziet zou je niet zeggen dat daar zo'n la uit klapt. Ik zie serieus alleen maar voordelen aan zo'n opbergsysteem: je hoeft niet eerst naar de achterbak te lopen om daar een losse kabel uit te halen, maar je kan gewoon direct naar voren lopen, hup laatje open, stekker erin en klaar.

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.
 

If Dutch is not your language, you can switch to English with the language switcher below.