Het forum

Dé plek om over Libero’s te discussiëren!

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Stroomaansluiting radio KJ

Kan de vaste stroomaansluiting voor de radio niet vinden.

Weet iemand welke kabel of aansluit punt dat is?

Kan wel een kabel trekken vanaf de accu, maar liever een directe aansluiting van ergens onder het dashboard.

Of als iemand het elektrische schema van een E10 heeft?

Dankjewel!

Ik kan in de handboeken inderdaad geen continue plus vinden voor de radio, zie de bijlages.

In het zekeringoverzicht zie ik dat alleen zekering 1 en 2 continu onder spanning staan. (Voor het geval je niet weet waar de zekeringkast zit: die zit links in het dashboard, vrijwel direct naast de deur, achter zo'n rechthoekig klepje.) Je kan een aftakzekeringhouder gebruiken. Zekering 1 en 2 verzorgen echter de stroomvoorziening voor alle lampen, remlichten en gevarenlichten. Ik zou daar zelf niet snel een aftakzekering in steken. Een nieuw kabeltje vanaf de accu is in mijn ogen de meest veilige oplossing.

Geüploade bestanden:
  • Je dient in te loggen om toegang te hebben tot bestanden.
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.

Dankjewel!

Gok gewaagd en van zekering 1 afgetapt.

Werkt prima.

Geen dank. Mooi dat het werkt!

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.
 

If Dutch is not your language, you can switch to English with the language switcher below.