Het forum

Dé plek om over Libero’s te discussiëren!

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Project: E12 viercilinder

VorigePage 2 of 2

Pas als ik er een stuk op gereden heb kan ik een zinnig besluit maken 🙂 Verkopen? 84cc kit monteren en omkeuren naar motorfiets? of het kenteken stopzetten en de boel onder een tafel of in een krat zetten kan altijd nog. Vooralsnog is het erg leuk geweest om dit beestje weer naar het niveau te brengen waar hij nu is. Een project "afmaken" zeg maar. Linksom of rechtsom hoop ik er veel plezier uit te halen!

Fantastisch,  gefeliciteerd. Erg leuk project.

Mooi opgeknapt!

Er staat een Jazz op marktplaats.... Voor als je nog een 'garage' voor je Motocompo wilt hebben. ?

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/honda/m1707487283-honda-jazz-1-2-luxe-semi-aut-1986-grijs.html?previousPage=home

Honda Jazz 1.2 Luxe Semi-aut 1986 Grijs

Citaat van Dennis op 19 mei 2021, 20:52

Pas als ik er een stuk op gereden heb kan ik een zinnig besluit maken ? Verkopen? 84cc kit monteren en omkeuren naar motorfiets? of het kenteken stopzetten en de boel onder een tafel of in een krat zetten kan altijd nog. Vooralsnog is het erg leuk geweest om dit beestje weer naar het niveau te brengen waar hij nu is. Een project "afmaken" zeg maar. Linksom of rechtsom hoop ik er veel plezier uit te halen!

Ha, oké. Nou, ben benieuwd, 't is in ieder geval een geslaagd project als je het mij vraagt. Alleen de Honda Jazz mist nog 😉 .

Even ter toevoeging van SubDomingo's post, de foto's 🙂

En hier zou de Motocompo dus perfect in moeten passen:

Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus.
VorigePage 2 of 2
 

If Dutch is not your language, you can switch to English with the language switcher below.